sobota 26. listopadu 2011

Převážně o Bodyline

Tak jsem právě zjistila, k čemu je dobrá znalost názvů a polohy prefektur Japonska. Člověk totiž zjistí, že nevyzpytatelné jsou cesty nejen boží (čili Gacktovy), České pošty, ale i pošty japonské.
Objedná-li si člověk balíček dejme tomu například z Anglie, dle razítek na doručeném (při troše štěstí) balíčku následně zjistí, že putoval z Velké Británie do Německa a až poté do České republiky. Jednou jsem na něm dokonce našla i slovenské razítko. Holt tato zkratka je delší, zato však složitější.

Bodyline je japonská značka, která se původně zaměřovala spíše na cosplay, než majitel zjistil, že lépe se vydělává na lolitě. Začali dělat repliky různých značek, od h.Naoto až po Moi-même-Moitié. Postupem času zlepšovali svou kvalitu, začali navrhovat vlastní printy a nyní mají mnoho svých designů docela dobré kvality. Ceny se sice v porovnání s minulými léty poněkud zvedly, pořád je to ale nejlepší alternativa pro všechny, kdo se chtějí oblékat do japonské módy a neutrácet majland.
Z Bodyline se vyplatí objednávat zhruba tak jednou do roka. Dříve to bývalo na narozeniny majitele, pana Yana, kdy probíhala skvělá akce, při které byly ceny na polovině. Bohužel to vždy zaujalo zhruba tak polovinu světových lolit a objednávání se tak protáhlo klidně na celý den, kdy člověk nervózně klikal, obnovoval a modlil se, aby ty pitomé stránky přestaly házet error kvůli přetíženým serverům.

Bodyline má však i jiné slevové akce. Vlastně kdykoli si najedete na jejich stránky, zjistíte, že nějaké mají. V praxi to znamená, že kdykoli žádné výprodeje nejsou, věci jsou zdraženy, aby poté mohly být zveřejněny "slevy", společně s velkým nápisem "jarní/letní/podzimní/halloweenský/zimní/vánoční/whatever výprodej". A tak se bohužel tento rok stalo i v září, kdy mají být slevy na počest narozenin pana Yana. Rozhodla jsem se tedy nic neobjednávat a ono se to vyplatilo. Spolu se začátkem listopadu byla vyhlášena akce na jednodolarové poštovné! Je jedno, že některé věci opět mírně podraží (kompenzace?), když vám odečtou 19 dolarů z poštovného. WelWetka si tedy objednala tylovou sukničku, já přihodila pár blbůstek a cesta balíčku započala.

Je fascinující pomocí trackingu zásilek sledovat, jak váš balíček putuje z Ósaky do prefektury Čiba, poté neznámo proč kousek zpátky do Tokia a pak teprve se vydá za vámi. A poté překvapivě nedorazí kurýrní službou, ale Českou poštou...


...spolu s balíčkem korejské kosmetiky~ Jako vždy klasická nadílka. Ne, že by BB krém tolik docházel, jen potřebuji zásobit dvě místa, protože se mi nechce z koleje převážet kosmetiku. Tentokrát jsem obdržela masku BeautyFriends s aloe, už se těším, až ji vyzkouším. Jsem si plně vědoma toho, že bych měla udělat nějaké ty reviews, ale chybí čas, opravdu.

Jediné, co mohu ukázat z Bodyline balíčku, ostatní jsou dárky. Tato "spodnička", kterou všichni používají na normální nošení, se vyrábí v mnoha barvách s mnoha vzory. Jsou to skvělé sukně, mají velmi bytelně ušitý pas a jsou samy o sobě pěkně poofy. Jako spodničky by byly podprůměrné, jako sukně ale nadýchanost naprosto vyhovuje.
Králičí přívěsek na klíče je za dolar skvělý. Vůbec nevypadá, jako by byl ušitý "horkou jehlou", jak to u takových věcí bývá.

Mohla bych ještě upřesnit, že balíčky dorazily vlastně tři. Už jednou se mi stalo, že jsem z eBay něco objednala, balíček šperků dorazil, a o dva týdny později... dorazil znovu! A protože jsem zlá a ošklivá, prodejci jsem nic nenahlásila. Nyní se mi to stalo s prstenem, za který mě musel prodejce odškodnit, protože místo balíčku čtyř doplňků dorazily jen tři. No, ten čtvrtý teď dorazil. V jiné barvě, v jiném tvaru, ale zadarmo. Yay~
Je to prima, když se vám kolem prstu ovíjí myška~

9 komentářů:

W-hime/WelWi řekl(a)...

Jestli v tom budu vypadat jak debil, odcházím se zabít. Bez keců!!!

A ta myška je prostě nejvíc cute ♥

Ely řekl(a)...

A proč bys tak vypadala, proboha? :D Budeš jako cukrátko <3

W-hime/WelWi řekl(a)...

No, co já vím. Ta sukně mi nikdy nebude slušet tak jako tobě ♥ Hmm, abys mě pak samou láskou nesežrala :D

Ely řekl(a)...

Ale prd :)
Ham :D

trb řekl(a)...

haha, pobavila mě cesta balíčků. asi si budu muset pořádně prohlédnout razítka, až mi někdy něco dojde...

W-hime/WelWi řekl(a)...

Ely: Pravda to je!
Hmmm, hmmm ^^

Curly girl řekl(a)...

XD

Yukirin Tashima řekl(a)...

Můžu se zeptat jak to bylo s poštovným? Slyšela jsem, že se připlácí 300kč za to, že to drží na celnici či co O.o a dá se na bodyline nějak domluvit aby mi na balík napsali, že je to dárek? Pak by se na to nevztahovalo DPH. Děkuju :)

Ely řekl(a)...

Yukirin Tashima: Když jsem ještě z Bodyline objednávala já, byla možnost nechat si napsat na balík i fakturu cenu nižší až o 3/4, bylo tak tedy jisté, že balík v pořádku projde přes celnici (jelikož neměl takovou hodnotu, aby ho mohli proclívat) a nic se připlácet nebude. Jestli je to ale stále možné netuším, dokonce mám spíše pocit, že Bodyline už tuto možnost neposkytuje :/
Ohledně označení jako gift - nejjistější máš napsat jim a zeptat se :)

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely