úterý 15. listopadu 2011

Bez kreditky ani ránu

To si člověk ani nedovede představit, jaká anabáze může nastat, když si nehlídá expirační datum své kreditky. Zejména pokud se jedná o člověka na kreditce natolik závislého, jako jsem já. V obchodě tou věcičkou platím jen občas, jsem totiž milovník papírových mincí a bankovek, takový staromilec. Ovšem platební karta je pojítko k PayPalu a tudíž i celému světu internetových nákupů.
Nebýt kamarádky, vlastně jsem už předminulý víkend rozšířila řady lidí bez domova na Hlavním nádraží.

To je tak, když člověk zamíří k bankomatu a diví se, proč mu to nebere kartu. Zmateně si ji prohlídne a zjistí, že expiration date nastalo před několika dny. A místo hotovosti má u sebe člověk tašku korejských dobrot. Prima. Nemít já obětavé a ochotné spolužáky, nevím nevím.
Hned v pondělí tedy jdu do banky, olomoucké pobočky ČSOB. Zažádám o přeposlání nové platební karty, jež je pro mě prý už nachystána v mém domovském městečku, a čekám. Prý, že bude ve čtvrtek. Nechápu, co tak dlouho trvá na tom, dát kartu kurýrovi a nechat jí dovézt jinam, ale holt asi ta byrokracie.
Část mého JÁ byla značně nervózní – Bodyline má v listopadu akci, poštovné za jeden dolar, a než si znovu propojím kreditku s PayPalem, co když už nebudou mít nic na skladě? Taky by to chtělo nový balíček kosmetiky. Holt si to umí banka hezky načasovat. A bratr si taky umí najít super chvíli na zrušení svého PayPalu. A máti si umí obstarat skvělé nepropojitelné kreditky. Ve čtvrtek nervózně volám na pobočku – ne, stále nic. V pátek ještě nervózněji volám na pobočku. Karta nikde. Máti zašla do naší domovské pobočky, kartu si prý prosím zatím nikdo ani nevyžádal.
V pondělí volám na pobočku. Ne, karta nepřišla. Máti mezitím doma do banky zašla. Paní, co to má na starosti, prý onemocněla, a dál se o moji záležitost nikdo nestaral. Kdyby paní umřela, už kreditku nikdy neuvidím? Už jsem se chystala tento dopoledne psaný odstavec okořenit nějakými těmi peprnějšími výrazy, kdyby mi deset minut poté nevolala paní z banky, že je moje kreditka připravená. Takže moje kariéra nákupčího a vrchního objednávače může vesele pokračovat~

Nutno ještě podotknout, že v bance se mi omlouvali, že chyba nastala rovněž v Olomouci, kde to dostala na starost nějaká nezkušená slečna. Takže jedno s druhým. Holt hlavní je být v dobrých rukou.

2 komentáře:

Curly girl řekl(a)...

Koukám ty se teda nenudíš:0)
Hlavně, že to dobře dopadlo:0)

W-hime/WelWi řekl(a)...

No hlavně že ji máš, zlato :)

*těší se na sukni ♥♥♥*

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely