sobota 22. října 2011

Giveaway fenomén a Bonjour Honey review

Giveaway. Obchodní tah původně používaný obchody pro zvýšení tržeb pomocí rozšíření povědomí o značce, v internetových vodách ale nabral trochu jiný význam. Bloggeři čím dál častěji zveřejňují články slibující hromádku lákavých věcí, často se týkajících jejich blogu, jež pak zdarma zašlou výherci. Na Tumblru tenhle fenomén nabral obzvlášť na síle. Chcete se zúčastnit? Musíte být můj follower.
Stále ale existují milé výjimky, kdy se zúčastnit můžete i bez toho, abyste se museli čemukoli upisovat nebo zveřejňovat na své vlastní blogy články o tom, kde zrovna probíhá jaký giveaway, a jak moc je skvělý.

Mým prvním, kterého jsem se kdy zúčastnila, a který jsem k mému nesmírnému překvapení i vyhrála, byl giveaway značky Bonjour Honey.
O co se soutěžilo? V loli komunitě jsou už delší dobu hitem takzvané shooting stars. Hvězdičky připevnitelné na oblečení nebo do vlasů, původně vyráběné japonskou značkou Chocomint. Sehnat ale japonské originály rozhodně není levná záležitost a cenově přijatelnější alternativu (a více barevných možností) přináší právě Bonjour Honey.

Jelikož se zúčastnilo hodně lidí, opravdu jsem nedoufala v to, že zrovna na mě se usměje Gackt Štěstěna, a budu vylosovaná. A že z osmi variant vyhraju zrovna tu, která se mi líbila nejvíce, totiž růžovou hvězdičku se stříbrným řetízkem!
Zanedlouho poté dorazil balíček z USA a uvnitř rozkošně zabalená shooting star, ručně napsaná gratulace k výhře a samolepky značky Bonjour Honey. Kvalita je skvělá a navíc je hvězdička, dle mého názoru, k nerozeznání od těch od Chocomnitu a je tak přijatelnou alternativou pro všechny, kdo po této ozdobě touží, ale chtějí trochu ušetřit~

5 komentářů:

W-hime/WelWi řekl(a)...

Fajn, fajn, Máš oficiální povinnost mě zbavit strachu z Gackta a naučit mě ho uctívat, jinak v životě nebudu mít štěstí. Na nic :D

Anonymní řekl(a)...

Sice se to k článku nehodí, ale... od koho si prosím z ebaye objednáváš korejskou kosmetiku? :D Na ebay teprve začínám a v množství všech těch prodejců se docela ztrácím...

Ely řekl(a)...

Heh, tento dotaz mi připomněl, že bych si asi měla prodejce ukládat mezi oblíbené, abych je nemusela vždy znovu hledat :D

Záleží docela na tom, co sháníš. Tento prodejce má většinou vše, co hledám, a je velmi spolehlivý a ochotný. Věci jsou tu za týden a dokonale zabalené. Má taky vypsané výrobní data BB creamů, takže víš, že si nekupuješ něco rok po výrobě :)

http://tiny.cc/0xm7m

Anonymní řekl(a)...

Ó, děkuji ti! To je přesně co jsem chtěla ;)

Btw, právě sis získala věrnou internetovou stalkerku (...to zní blbě, no, tak stalkera :D ). Hodně štěstí se studiem ;)

Ely řekl(a)...

To jsem ráda, že jsem pomohla :)

Ó, to mám ale opravdu radost, že tu nebudu psát jen tak do větru, ale pro někoho~ ^^
Moc děkuji :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely