pátek 28. října 2011

Drobný nákup roztomilostí (Kapibara-san)

Člověk si musí dělat radost roztomilostmi, a proto jsem při vánočních eBayových nákupech (Třeba začít brzy, ze třiceti balíčků se průměrně jeden ztratí a prodejce musí odesílat po měsíci nový. Když je hodný. Protože jinak bych nebyla hodná já.) přibrala něco pro radost i sobě.


Sušenková zrcátka mi vždy připadala roztomilá. Jakákoliv chutně vypadající věc každodenního použití má u mě zaručený úspěch. Podobně krásná jsou i černá zrcátka od Anny Sui, na která si taky někdy v budoucnu brousím drápky. Teď už mám bohužel přezrcátkováno.

Mám na světě tři nejoblíbenější zvířata, totiž kapybary, kapustňáky a hyeny skvrnité. Je tedy jasné, že カピバラさん (Kapibara-san) značky Tryworks mě okouzlila hned, jak jsem na internetu narazila na fotky těchto plyšáčků. Vyrábějí se od nejmenších velikostí (viz ta moje) až po opravdu gigantické měkkoučké giganty. Původně se daly koupit v automatech, ostatně jako spousta věcí v Japonsku, ale začal o ně být takový zájem, že dnes už si můžete koupit vše od počítačové myšky tvaru tohoto stvořeníčka, až po kapibarovitý obal na papírové kapesníky. Na eBay je momentálně k dostání docela lacino i tato drobná varianta, která vám může ozdobit třebas mobil či klíče a vytvořit tak z "klíčenky s kapybarou" "kapybaru s klíčenkou".

4 komentáře:

W-hime/WelWi řekl(a)...

To je nejrozkošnější ♥♥♥

A my, my to všechno pak hodláme s nadšením sežrat. Fajn, mysleme na své krásné a dokonalé postavy :)

Ely řekl(a)...

Jídlo je důležitější než postava <3

W-hime/WelWi řekl(a)...

U mě jednoznačně postava, ale to jen proto, že je momentálně škola :D

Nicca řekl(a)...

jů nedávno jsem si koupila úplně stejné zrcátko :D Je super! :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely