pondělí 19. září 2011

Školní potřeby

Řekla jsem si, že když už jdu teda studovat, půjdu stylově. Koupila si sešity s Londýnem, New Yorkem a Los Angeles na zápisky do angličtiny a nádherné květinové na japonštinu (ano, ta Hello Kitty a jiné potvůrky mě lákaly, ale měly příliš velké linkování) tvrdíc, že pěkné sešity, na které se dobře dívá, jsou polovina úspěchu. Já jsem navíc člověk, který sešity potřebuje na vše a nedokáže se učit jen z knihy, takže když už zase nastupuju do školy, alespoň si to učení zpříjemním~

Z důvodů školních nákupů jsem navštívila pouhá dvě malá papírnictví, i tak jsem ale byla docela mile překvapená. Propiska s Rilakkumou? Yay! Teď už je mi jen líto, že jsem si v Praze v Luxoru nepořídila taky propisku Miffyho, abych měla celou náplň pouzdra řádně infantilní.


11 komentářů:

Ayuku řekl(a)...

Já chci taky~ T_T
(toho bišíka hlavně XD)

A. řekl(a)...

Souhlasím, jakmile máš pěkné školní potřeby, chodí se ti studovat zatraceně líp. :D

Ely řekl(a)...

Á, Ayuku, ten byl bohužel poslední :/ Ale půjdu Lucí pro Rilakkumu, tak toho bych ti mohla přivézt, kdybys chtěla :)

A.: Ano ano, je to navíc poprvé v životě, co si svědomitě vedu poznámky. Když ten deníček se tak mile usmívá! :D

Anonymní řekl(a)...

můžu se zeptat kde to všechno seženu?? díky

Ely řekl(a)...

Stačí pochodit po burzách a papírnictvích :)

W-hime/WelWi řekl(a)...

Jako ty propisky jsou úžasné. Akorát s bishíkem jsem tě asi trochu trumfla se svou YamaPi pentilkou *ironík* Nicméně pak mám samé shity. Ještě že jsem si včera koupila to rozkošné pouzdro. Ano, buďme dvě nejsladší dívky v ročníku :D:D

Anonymní řekl(a)...

no já když jdu po praze tak mi přijde že jediný papírnictví je snad už jen v luxoru, ty malinký všechny zkrachly nebo jsou hoodně předražený....

Ely řekl(a)...

WelWi: Ano! :D

Anonym: No, je pravda, že v centru Prahy to bude o dost horší, je třeba asi pohledat nějaké menší papírnictví na kraji města. My takhle s kamarádkou občas sedneme na tramvaj a prostě jedeme. A cestou ty malá papírnictví ještě i dnes vidíme, takže to chce hledat :) Držím palce~

Anonymní řekl(a)...

nemáš tip do jaké části prahy zavítat??

Ely řekl(a)...

Hmm, nic mě nenapadá bohužel :/

W-hime/WelWi řekl(a)...

Ely: Tak ne asi. Nezapomeň nám koupit propisky! :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely