čtvrtek 1. září 2011

6%DOKIDOKI a replika jednorožce

Do jednorožce jsme se, nevědouce, co je vůbec zač, s Iškou obě zamilovaly ve chvíli, kdy se s ním na veřejnosti ukázal Key ze SHINee. Rozhodla jsem se jí ho darovat k narozeninám a proto jsem se ho snažila objevit v nějakém internetovém obchodě.


Až po menším pátrání jsem zjistila, že je tenhle křiklavý doplňek od japonské značky 6%DOKIDOKI a po dalším hledání jsem se bohužel dočetla, že už nejde sehnat jinde než Maruione a to ještě za nehoráznou sumu díky poštovnému. A shodou okolností Maruione o pár dní později přestal posílat mimo Japonsko. Maruione je japonský obchod, který přeposílal do zahraničí, bohužel poštovné bylo kolikrát vyšší než cena značkového kousku oblečení nebo doplňku, který jste si chtěli objednat.

6%DOKIDOKI je japonská značka oblečení a doplňků. Pestré a pastelové barvy, „kawaii“ koncept, oblečení použitelné pro styl fairy-kei a jemu podobné. V Česku je už poměrně známá i díky tomu, že je jejich oblečení možno zakoupit v Japa Shopu.


S 6%DOKIDOKI mám osobně kouzelnou zkušenost. Zrovna když jsem během letních prázdnin v roce 2010 dorazila s máti do Londýna a přestupovaly jsme na Victoria station, asi metr ode mě stáli nějací pestře oblečení Asiaté, více jsem to nevnímala. Po chvíli se mi do mysli vetřel pocit „Sakra, odkud já je jenom znám?“ Áno, došlo mi to asi o dva dny později a utvrdila jsem se v tom po svém návratu. Metr od Sebastiana Matsudy a jeho shopgirls (vybavuju si zejména Vani, na fotce úplně vpravo) a já si neřeknu ani o foto. Fail.
Iška si na sebe jednorožce chtěla vzít jako menší akci vzdoru první školní den. Rozhodly jsme se tedy, že jí ho nezakoupím až k Vánocům, ale že pohledáme nějakou repliku. Byla velká šance, že ho někdo vyrobí. Mezi Shawols (fanoušky SHINee) jsou totiž Keyovy náušnice ve značné oblibě a proto bylo jasné, že i po jednorožci bude brzy sháňka.
Jako první ho objevila Iška, když ho začal prodávat jakýsi obchod na Filipínác. Jelikož však stránky měly v angličtině jen několik vět, rozhodla jsem se neriskovat. Poté se objevil na YesAsia, s poštovným by to ale opět bylo poněkud dražší. Nu a ve finále jsem tyhle náušnice našla úplnou náhodou na eBay, kde byly špatně pojmenované a nešly tedy normálně vyhledat.
A bonus? Dorazily jeden den před Išinou první výpravou do škol.

Již v Išině uchu~
Jen teď uvažuju, zda si nemám něco pořídit i pro sebe. Shodou okolností (dobře, ona ti není až taková náhoda) máme obě propíchnuté uši jako Key, já helix. Jakási pocta nepocta, prostě to byl perfektní impulzivní nápad. Co naplat, že jsem už měsíc nespala na levé straně...
Oficiálně se tedy asi Iška zařadila mezi vyznavače replik, ale já si říkám, koho to zajímá? 6%DOKIDOKI mám jako značku ráda a Gackt mi budiž svědkem, že jsem jí ho původně chtěla zakoupit od nich, když to ale prostě nebylo v lidských silách, co naplat.

5 komentářů:

A. řekl(a)...

TEN JEDNOROŽEC!!!!!!! *-*
Oh uh, prozradila bys prodejce repliky na eBay?
Velmi velmi prosím? :D

matsusakura řekl(a)...

Je to tedy blog Ely, ale.. já zase prosím o opak. Nechci, aby jí měl každý. A když už, tak ať si jí hledá, tak pracně jako my.

Ely řekl(a)...

Ach, omlouvám se tedy, ale nemohu prozradit~ :)

A. řekl(a)...

To chápu, taky bych nechtěla, aby to byla masová záležitost, být její majitelkou. A vzhledem k tomu, že šlo o narozeninový dárek, tak asi bylo i celkem trapné se ptát. Šlo o záchvat nadšení při spatření něčeho tak totálně rozkošného, musela jsem se zeptat. Omlouvám se za nemístný dotaz. ^^

Ely řekl(a)...

Vůbec se neomlouvej prosímtě <3

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely