středa 3. srpna 2011

Poadvíkový nákup

K letošnímu Advíku, na kterém jsem strávila poslední čtyři dny, se raději nebudu příliš vyjadřovat. Stejně jsem tam nic nezakoupila, protože to by asi udělal jen blázen, když si člověk vezme, že cokoli, co je na conech k dostání, sežene minimálně o dvě třetiny levněji na eBay. A když prý navíc byly nebyly figurky a plyšáci originální, ale pouze kopie z Číny.

Společně s kamarádkami jsme se z poslední Advíkové noci probudily do pondělního rána a na jejich přání jsme zamířily do JapaShopu. Řekla bych, že nájezd milovníků všeho japonského po právě proběhlém festivalu byl na sortimentu sladkostí poznat, dokonce i krabiček na bento ubylo. Daifuku jsem si už, poučena zjištěním, že korejské je čtyřikrát levnější, nekupovala. (Japonské daifuku – 48 Kč. Korejské – 10 Kč)
Při odchodu mi ale padlo oko na mangy. Přesněji na to, že tam byly posvazované tak po čtyřech pěti za několik stovek, a v dolní polici svazek čtyř výtisků za stovku. ZA STOVKU. Buď se příznivcům Japonska nechtěly tahat domů knihy, nebo prostě nečtou japonské mangy, ale já měla v tu chvíli Vánoce.
Gokinjo Monogatari (ご近所物語) neboli příběhy ze sousedství, je manga autorky Ai Jazawy, což je mimo jiné stvořitelka Nany. Sérii sice tvoří celkově sedm svazků, ale... čtyři za stovku! Neboli levněji, než kdyby byly kupované v Japonsku. Jakožto mangy od časopisu Ribon by totiž měly čtyři stát necelých 400 Kč. A navíc, tyhle tankóbony od Ribon Mascon Comics mi krásně pasují do knihovny ^^
Cenově nadšená, zeptala jsem se, kolikže stojí ty samostatné. Protože vedle ležely tři volume あたしはバンビ (Ataši wa Bambi, Jsem Bambi) autorky Maki Jóko. Prý, že jsou po čtyřiceti. Tři volume ze tří. Takže:


K obědu jsme se následující dny opět po Praze vydaly na lov japonských a korejských potravin. Pepero tyčinky jsme v Korea Martu sehnaly 2x levněji než v Japamanii. Vyzkoušely jsme několik příchutí plechovkových nápojů – aloe a lesní ovoce bylo dobré, ale zřejmě není v silách člověka dostat z plechovky víc jak polovinu kousků aloe. Moje plechovka pití s příchutí Passion fruit byla z tohoto ohledu nejlepší, na rozdíl od aloe nebo jablečného pití totiž neměla kousky a chuťově byla, troufám si říct, nejchutnější.
Dále jsme koupily banánové křupky, které byly opravdu výborné a opravdu BANÁNOVÉ. Malá mlíčka, která chutnala spíše jako džusíky, mléko by se v nich hledalo těžko, leč chuťově byla moc dobrá. Korejské nanuky opravdu překvapily. Asi nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že to byl jahodový koktejl s kusy jahod na tyčce. Jakožto milovník jahodových koktejlů jsem byla velmi potěšena.
Chipsy jsou s krevetovou příchutí a, jak zjistila Iška, když jí potom šly po krevetách cítit všechny věci, i vůní. Nudlový pokrm v misce ještě nebyl vyzkoušen. Tyčinky ve žluté krabičce jsou obyčejné slané, dobré.


Ach a zapomněla bych, jelikož se během konání Advíku pořádal v pražském klubu Rock Café event, na kterém vystoupila mimo jiné Gothika, zakoupila jsem si jejich DVD. Přestože podle obalu i obsahu vypadá poměrně profesionálně, docela mě pobavilo, když jsem po otevření krabičky hleděla na obyčejné bílé DVD-R. Samozřejmě ale chápu, že kapela si nemůže spoustu věcí dovolit a já to DVD koupila primárně proto, abych Gothiku podpořila, jsou totiž jedna z mých oblíbených skupin. Proto, s jedním prsem čerstvě podepsaným od Andra, zakoupila jsem si toto (a rovnou se zeptala o podepsání i toho druhého).



DVD začíná skvělým živákem Echolalie, obsahuje i všechna PVčka (nikdy nepřestanu tvrdit, že Army March si zasloužil víc) a další dva živáky, Z Bratislavy a anglického Derby. Navíc na něm člověk najde i úsměvný rozhovor natočený na loňském Advíku ("Taste.... hmm.... .... .... .... Taste?"). Kvalita dalších živáků už poněkud pokulhává a člověk získává dojem, že sám by to natočil i nahrál líp, skalního fanouška ale potěší. Navíc je v bonusech nový song~

P. S. Nový foťák, všímáte si? Zrušila jsem své peníze na autoškolu (přece jen, ceny benzínu rostou, vše se prodražuje...) a koupila si Miláčka (...ekonomika stále není v pořádku, není dobré doma uchovávat větší množství peněz). Hlavní je všechno si to nějak rozumně zdůvodnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely