pondělí 8. srpna 2011

Hromádka mang

Občas se na eBayi vyskytne prodejce, který netuší, že poštovné do Evropy je poněkud dražší, a vystaví nějaké anglické mangy za pakatel. Takové aukce já potom vyhraju, a v těch vzácných případech, kdy prodejce zoufale nežadoní o zrušení obchodu s tím, že mi vrátí peníze, ale naopak je ochoten klidně i sáhnout hlouběji do kapsy a knihy poslat, si potom obohatím knihovničku. Stalo se mi to takhle zrovna předevčírem.
Ten chudák za jeden z mých dvou balíčků dal 14.95$ za poštovné a ve finále si vydělal na čtyřech aukcích asi tak... tři centy? Je mi ho líto, ale tomu se říká prodejce se ctí. Dokonce to poslal přes USPS s trackingem, takže jsem mohla například sledovat, jak moje zásilka několik dní tvrdla kdesi v Corpus Christi v Texasu. No vážně, vy byste chtěli bydlet v Těle Kristově? Nebyla jsem vůbec nadšená, že dle mých výpočtů díky "expresnímu" dodání USPS měly balíčky dorazit zhruba v tu chvíli, kdy já budu sedět ve vlaku směr Praha.

Člověk by čekal, že když už trčely několik dní v již zmiňovaném Kristově těle, přijdou alespoň v božském stavu. To by se člověk pletl. Opravdu netuším, jak může někoho napadnout poslat balíček tak draze a přitom jen v tenkém papíru. "Krabice" přišla roztrhaná a obalená v igelitu poté, co někde na poště vzdali pokusy ji polepit. Jedna manga nabouraná, jedna navlhlá. Oh well, nemůžu si ale příliš stěžovat, pořád jsou to úžasné mangy za pakatel.


Jednu z aukcí tohoto prodejce jsem vyhrála i pro Išku. Bichle tloušťky dvou volume, takové pěkné mooky Mao-chan (陸上防衛隊まおちゃん, Rikujou Boueitai Mao-chan) a Mamotte (o čemž nikde nemůžu najít žádné informace). Fotku jsem bohužel ve své zapomnětlivosti zapomněla pořídit.
No a na mě doma po návratu z milované Prahy čekalo těhle 6 mang: The Melancholy of Haruhi Suzumiya (涼宮ハルヒの憂鬱), Aventura, Rizelmine (りぜるまいん, Rizerumain), Pet Shop of Horrors a Loveless~ Spousta nesmrtelné klasiky a ve všech případech navíc první volume, takže je to pro mě takové lákadlo ke koupi čehokoli, co se mi případně zalíbí.


Zatím jsem zhltla jen Pet Shop of Horrors a musím říct, že je to úžasné. Navíc mám rozečtené třetí volume ウルトラマニアック (Ultra Maniac) ,a v Praze jsem načala i あたしはバンビ (Ataši wa Bambi), takže to začíná být sranda, orientovat se všem tom rozečteném čtivu zároveň. Chtěla jsem to všechno vlastně zvládnout do začátku školy. A to "všechno" momentálně čítá zhruba polovinu mých japonsých časopisů, devět japonských mang a pět anglických. Plus dodělat konec učebnice japonštiny od LEDy a dočíst učebnici angličtiny... m=_=m

Vzhledem k zvýšení počtu čtiva jsem taky musela provést menší úpravu knihovny, postrhávat trochu tapety a poskytnout tak každému vstoupivšímu do mého pokoje pohled na svou drobnou sbírku~

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely