čtvrtek 25. srpna 2011

BB creamy (Skin 79 a Skin Food), Black Head EX a Beauty Friends masky

Před několika dny mi dorazil takový maličký balíček a co vše se do něj přitom nevešlo. Novinkou por mě byl Black Head EX od TheFaceShop a jako dáreček maska (tentokráte okurková) a tester BB creamu od Skin79.


BB krémy se teď v komunitě i mimo ni šíří jako mor. Je to samozřejmě pochopitelné, vždyť je to skvělý produkt a je tedy jasné, že se o ně lidé se zájmem o Asii rychle dozví, překvapilo mě ale, jaký BB cream boom můžeme v posledních dnech sledovat. Mnoho lidí zvolilo jako svůj první BB Super Plus BB cream od Skin79, tester mě tedy opravdu potěšil, už nějakou dobu ho chci též vyzkoušet.

Testery jsou vůbec úžasná věc. Člověk si říká, jak se do něčeho tak malého může vejít dost krému alespoň na jednu tvář, a potom se najednou přistihne, že si tím maže celý obličej už čtvrtý den. Vyzkoušela jsem takto BB cream od Skin Foodu. Skin Food je moje oblíbená značka, do budoucna hodlám vyměnit polovinu své kosmetiky za jejich produkty. Musím tedy přiznat, že jejich BB cream byl pro mě docela zklamáním.
Zkoušela jsem jejich Aloe Sun BB cream, nejsvětlejší odstín. SPF20, PA++, čili obojí nižší, než na co jsem zvyklá, mezi BB creamy ale jakýsi standart. Skin Food Aloe Sun BB, odstín 1, má oproti jiným BB krémům znatelně přirozenější barvu. To je podle mě ale asi tak jeho jediné plus, nějak jsme si nesedli. O BB creamech od Misshy se říká, že se po nich pleť hodně mastí. Já sama takové problémy NIKDY neměla, až právě s BB creamem od Skin Food jsem poznala, co tím chtěl básník říci. Díky této olejovitosti navíc po celodenním nošení pleť vypadá nehezky, zvláště v místech jakýchkoli vad.

Super Plus BB cream od Skin 79 je... našedlý. Opravdu, to je to první, co mě napadlo. Barva je velmi nepřirozená, stejně jako u ostatních BB creamů se ale po chvilce nošení srovná s barvou vaší pleti a od té chvíle vypadá skvěle a naprosto přirozeně. SPF je 25, PA++. Nanáší se skvěle, má velmi příjemnou krémovou konzistenci. Řekla bych ale, že oproti jiným BB krémům trochu méně kryje. Také je o něco mastnější, což já osobně dost pociťuju, hlavně během momentálních veder. Aneb, pro mě nadále jedině Missha.


Okurková maska od Beauty Friends je skvělá, stejně jako ženšenová, kterou jsem dostala minule (a stejně jako malinová, kterou jsem obdržela v balíčku, jež dorazil včera). Její použití má hned několik výhod:
1. Pleť je po ní opravdu hydratovaná a na dotyk jemná.
2. I když je to maska na jedno použití, stačí ji po sundání dát zpět do obalu, ten zakolíčkovat, zabalit do sáčku a následně ji použít za několik dní znovu.
3. Člověk s tímhle na obličeji může snadno a rychle vyděsit celou rodinu. A i sebe při náhodném pohledu do zrcadla.
Beauty Friends vyrábí nepřeberné množství druhů těchto masek, od bramborových přes masky s výtažky s mořských řas až po, například, kolagenové masky. Všechny překrásně voní~

The Face Shop je další z populárních korejských kosmetických firem, které si zakládají na přírodních produktech. Jejich Black Head EX Nose Clay Mask mě zaujala už před delší dobou, četla jsem na tento produkt skvělé recenze. Na rozdíl od ostatních produktů, které mají dle popisu na obalu likvidovat černé tečky, leč v realitě bohužel nefungují, všichni tvrdili, že tahle maska opravdu odvádí svou práci. Já bych řekla, že je účinný tak napůl. Jeho účinnost sice všichni chválí, v praktickém životě pro něj ale osobně příliš nenacházím využití.

9 komentářů:

Zoey řekl(a)...

Tak jo, jdu zkusit štěstí pod tímhle nickem - ano, vyhrabala jsem něco a to něco jsem nějak aktualizovala, ale přísahala bych, že už jsem to před rokem aktualizovala, kvůli jinému blogu xD
jako já vám teď všem budu děsně závidět. Já žádný BB cream nemám a děsně po něm teskním Y__Y Btw a ty si tedy něco zázračného na suchou pokožku na obličeji objevila? Jako já buď si ji zaprasím ňákým mastným sajrajte nebo mi z toho naskočí akné. Jako je tu ještě poslední možnost - pleť zůstane suchá, začne se loupat a vypadám jak s leprou -___-""" život je boj! xD P.S. až něco proti černým tečkám najdeš, dej mi vědět. Na mě neúčinkovalo nic. Tse! "Zaručeně vás černých teček zbavíme..." Tse! Sem viděla!

Ely řekl(a)...

Zoey, tak až bude WelWi potřebovat další, tak se prostě objedná i pro tebe, v tom bych problém žádný neviděla :)
Na suchou pokožku bych řekla snad asi jen měsíčkový krém, nic jemnějšího mě nenapadá :/
A na černé tečky ruce a nehty O:D

Zoey řekl(a)...

no ok, jdu pověřit Welwuš, ať ho hned vypotřebuje xD a ohledně těch teček - tak to teda né, já mám spešl černé tečky, co vymáčknout prostě nejdou xDDD

Ely řekl(a)...

Tak zamalovat, ať nejdou vidět ;D

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, náhodně jsem narazila na tento blog, jelikož sháním info na BB cream od Skin 79. Při čtení diskuze mi to nedalo podělit se o info...na černé tečky PRÝ zabírá chemický peeling, vyhlazuje jemné vrásky a nedokonalosti-dokonce i rozšířené póry přestanou dělat paseku. Já teda bohužel zatím osobní zkušenost nemám, jelikož je to kapánek finančně náročnější.... Snad Vám můj příspěvek pomůže....
S pozdravem R.B.

Anonymní řekl(a)...

Mám Skin 79 Absolute total po chvilce nanesení je pleť perfektní , ráno nanáším po očištění pleťovým mlékem bez krému

Nelly Doll řekl(a)...

Ahoj, prosímtě z jaké stránky jsi věci objednávala? :) Jestli jsi tady stránku zminovala tak se omlouvám. Děkuji! :)

Ely řekl(a)...

Objednávám z eBay, stačí zadat název produktu a vyjede ti mnoho prodejců nabízející toto zboží :)

Nelly Doll řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely