pondělí 11. července 2011

Nákupní ulička


Nedávno pošťačka žertem mámě sdělila, že do našeho vchodu chodí jen kvůli mně. Když se nad tím zamyslím, asi to nebude zas tak nadnesené tvrzení. Vždyť zpestřuju život i sousedce, která každý druhý den balíčky od pošťačky přebírá a následně mi je odpoledne, kdy už jsem doma, donese. Zajímalo by mě, jestlipak se dívá, odkud jsou? Spojené státy, Hong Kong, Čína, Japonsko… Jestlipak se tomu diví?

Mám strašně ráda ty krabičky a obálky. Nejraději bych si je všechny schovávala, ale to by brzo v mém pokoji nebylo k hnutí. Objednávám si drobnosti pro radost a nakupuju i pro své přátele, kteří tu možnost sami nemají. A poslední dobou zjišťuju, že když jsem vypuštěná do obchodu, pátrám po roztomilém zboží i v našich obchodech. A občas se chci svými úlovky pochlubit, něco o nich napsat. A občas mě moje nákupy přivedou i na jiné myšlenky a já mám chuť sepsat nějaké zajímavosti o věcech, které mě zajímají.

Proto jsem si založila Shoutengai (商店街). Nákupní uličku~

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely