úterý 12. července 2011

Missha M Perfect Cover BB cream

Poprvé jsem se s názvem „BB cream“ setkala v rámci svého fangirlovského šmejdění po YouTube, v reklamě na Nana’s B. Nebylo to ani tak ze zájmu o korejskou kosmetiku jako spíš kvůli tomu, že v ní hráli členové SHINee. V následujících týdnech jsem se pak se zmínkami o těchto produktech setkávala stále častěji na nejrůznějších webech a blozích a po čase jsem se rozhodla nějaký z široké řady BB krémů vyzkoušet sama. Kosmetiku jsem přes internet nikdy předtím nekupovala (přece jen, máti je Avonlady, takže o takové věci nemám nouzi), BB krémy ale všichni natolik vychvalovali, že mě to jednoduše zlákalo. Následovalo rozhodování ohledně značky. Zdálo se, že si lidé nejvíce pochvalují Perfect Cover BB Cream značky Missha, proto jsem se pro něj důvěřivě rozhodla i já.

A co že je to vlastně BB krém? Písmena BB jsou zkratka pro Blemish Balm, což by se dalo přeložit jako ‚balzám na vady‘. Oproti obyčejnému make-upu má velmi vysoký SPF (faktor ochrany proti UVB paprskům, které způsobují spálení od slunce), Perfect Cover BB konkrétně SPF 42. Ochrana proti UVA paprskům, které způsobují dlouhodobé poškození pleti, je nejvyšší možná, tedy PA+++. Jako by toho nebylo málo, krém navíc také pleť zesvětluje (jako většina asijské kosmetiky). Pod tím si však nepředstavujte nic drastického, jedná se hlavně o odstranění pigmentových skvrn. A k tomu všemu navíc pleť ještě léčí.

BB krém, přestože je momentálně populární hlavně v Asii, vymysleli vlastně v Německu. Němečtí lékaři předepisovali krémy podobného složení k urychlení hojení ran po laserových chirurgických zákrocích. Následně začaly tyto produkty používat Korejské celebrity a BB cream boom byl na světě. Momentálně je to v Asii nejpoužívanější kosmetický produkt a očekává se rozšíření i do Ameriky i Evropy.

Missha láká zákazníky zejména vysokou kvalitou za přijatelnou cenu. Tato firma se rozhodla zprostředkovat kvalitní kosmetiku všem a jdou až do takových extrémů, že nedávno měla jedna (tuším americká) pobočka výprodej, kdy bylo vše za jeden dolar. I na oficiálních amerických stránkách bylo zrovna nedávno vše za polovinu ceny, což už je potom opravdu za pakatel. Já ovšem, přiznávám, dávám přednost eBayi, kde nakoupím za polovinu ceny zcela běžně. A ještě mi prodejce přibalí nějaký ten vzoreček zdarma ♪


Problém přišel, když jsem zjistila, že vlastně nemám tušení, jaký odstín zvolit. Výběr by nebyl tak složitý, kdyby Missha nerozšířila nabídku z původních dvou odstínů (NO.21 a NO.23) na čtyři. Takhle jsem si nebyla jistá, zda zvolit NO.21 nebo NO.13. Rozhodla jsem se pro tu dvacetjedničku, přičemž jsem si tímhle výběrem vůbec nebyla jistá, na každé fotce vypadala barva krému jinak.
Balíček přišel už za týden. Objednávky z Koreje mi chodí opravdu rychle a vždy skvěle zabalené, ani tento nebyl výjimkou. A uvnitř moje kráska~
Navíc jsem dostala i vzorek BB krému od Skin Food, což je další z velkých korejských kosmetických firem. Ještě jsem ho nevyzkoušela, ale chystám se. Tak nějak se obávám, abych potom neskončila u další objednávky ^^'



NO.21 se ukázala být dobrou volbou. Na to, že jsem poměrně bledá, sedí skvěle. Nedovedu si tedy představit pleť člověka, který používá ještě světlejší odstín. Ten už potom musí mít obličej snad průsvitný nebo mrtvolně bílý.
Co mě ale po prvním vyzkoušení zarazilo – Missha BB krémy voní. Hodně voní. A já jsem člověk, který nemá rád aromatizované věci. Měla jsem zpočátku docela strach, že ho kvůli tomu nebudu moct používat, ale zvykla jsem si během několika dní.

Jinak je to produkt velmi příjemný, po chvilce úplně splyne s pletí. Chrání, léčí a dobře vypadá, co víc si přát. Už třetí den jsem se rozhodla, že si zaručeně musím koupit větší balení (50ml). A při té příležitosti že si vezmu i další korejské kosmetické výrobky, zajímalo mě totiž, jestlipak budu taky tak spokojená.

(Edit z 19.1. 2014: Těžko tomu uvěřit, ale i po všech těch letech je tento stařičký článek s hrozivými fotkami jedním z nejnavštěvovanějších příspěvků, které můj blog nabízí. Chtěla bych proto informace malinko doplnit a odkázat také na posledních několik odstavců TOHOTO článku, kde Perfect Cover BB krém rozebírám i co se složení, zejména nebezpečných parabenů, týče.)

58 komentářů:

Noele řekl(a)...

A nebudeš třeba objednávat ještě někdy i pro další lidi? Já bych do toho třeba šla... Na kolik to teda ve finále vyšlo?

Ely řekl(a)...

Budu objednávat zrovna za pár dní pro sebe a své kamarádky :)
Cena záleží na tom, jestli bys chtěla tento malý 20ml nebo rovnou 50ml, ale nebude nijak hrozná :) Konkrétně tenhle malý by byl nějak do dvou stovek, + ale potom poštovné po ČR, jestli se nějak nedomluvíme na předání. Nemohla by ses mi prosím ozvat na elyv@seznam.cz, abychom se domluvily? :3

Anonymní řekl(a)...

ahoj, já bych se chtěla zeptat, jestli nemáš náhodou ještě tu stránku? na kolik ti to všechno vyšlo?:)a jak si to platila(paypal) ?
odpověz mi pls na můj e-mail: janina93@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Ahoj holky,kde se da objednat krem BB Missha?dekuji za odpoved a budte radostne

Ely řekl(a)...

Objednávám vždy z eBay, chtěla bys i odkaz na prodejce? :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, můžu se zeptat, kolik ten 50ml stojí i s poštovným do čr? Přes ebay jsem nikdy ještě neobjednávala. Kdybys sem hodila odzak na prodejce, bylo by to super. Díky moc :)

Ely řekl(a)...

Ahoj, můj oblíbený prodejce je tento http://tinyurl.com/7haz32b
Poštovné má zdarma a ta velká Missha vyjde na nějakých 320Kč (pitomý kurz dolaru), co se tak dívám :)

Anonymní řekl(a)...

Děkuju. A můžu se ještě zeptat, jakým způsobem to platíš? Přijde mi, že na poplatcích zaplatím ten krém ještě jednou :(

Ely řekl(a)...

Při platbě přes PayPal poplatky neexistují :)

Anonymní řekl(a)...

Ahojky,chtěla bych se zeptat,jestli máš s bb krémem od misshy zkušenost s tím odstínem 21 a 23 nevím,který si totiž vybrat..a jestli si z ebay nebudeš něco objednávat?,že bych se přidala,protože,já sem to tam zkoušela objednat a netušila,že je to tak složitý,koupila jsem si skin79,ale náko sem za to nemohla zaplatit protože,nemám účat na paypal a ještě bych se chtěla zeptat,když ta to nezaplatím,ten prodejce to určitě sám zruší,že?Nehrozí mi náká pokuta,nebo něco?Moc díky,za ty všechny odpovědi :)

Ely řekl(a)...

Ahoj,
mám zkušenost pouze s odstínem 21, které používá například i kamarádka s poměrně tmavší pletí a vyhovuje jí :) BB krém totiž chvilku po nanesení ještě zoxiduje a trochu se sladí s barvou pleti. Navíc 21 používá i mnoho Asiatek, které mají přitom docela tmavou pleť. Žádala jsem prodejce o vzorek 23, ale bohužel zrovna neměl :(

Pokud nezaplatíš, prodejce ti udělí negativní feedback. Kvůli negativnímu feedbacku potom s tebou nemusejí někteří prodejci chtít obchodovat. Jinak než přes PayPal se na eBay neplatí.

Já osobně teď bohužel, ač se mě na to ptá v poslední době hodně lidí, objednávat nebudu :( Udělala jsem si nedávno BB krému pěknou zásobu a ani nikdo ze známých zrovna nepotřebuje :/

Anonymní řekl(a)...

Ahojky,doporuč náký nejslepší bb cream prosím,pořád se nemůžu rozhodnout jestli Skin79 nebo Misshu který je lepší,podle tvého názoru,aby zlepšil pleť a zakryl jizvičky po akné :) Díky..

Ely řekl(a)...

Ahoj, osobně bych určitě volila Misshu, Skin79 je totiž na můj vkus až moc těžký a mastný, kdežto o Misshe na obličeji člověk prostě neví :)

Anonymní řekl(a)...

Díky moc,že tak rychle odpovídáš :) jo a ještě sem se chtěla zeptat,co říkáš na stránku http:/nakupvusa.cz je to tam o dost levnější než na ebay,ale nevím,jestli to není fake..a mají tam hodně na výběr ;-)

Ely řekl(a)...

Levnější to rozhodně není, protože zboží přijde na adresu v USA a pak si ho ještě musíš nechat poslat do ČR :)
I kdyby obchod do ČR přímo zasílal, na poštovném se ti to vždy ošklivě prodraží.
Vcelku platí, že korejskou kosmetiku seženeš nejlevněji na eBay, ještě jsem se nesetkala s výjimkou ;)
Navíc abych se přiznala, ty ceny se mi moc nezdají, žádný internetový obchod tuto kosmetiku neprodává takhle levně. Být tebou, raději si objednám u ověřeného prodejce na eBay, který má tisíce pozitivních hodnocení a ty tak víš, že kupuješ originální výrobek, který ti nepoškodí pleť :)

Anonymní řekl(a)...

Taky sem si teď o tom četla a raději to zkoušet nebudu,přes to ebay,nemám tu kartu a ani nejsem zaregistrovaná,takže to asi taky nee:( a normálně přes internetovou stránku skin79 je to hrozně drahy a hlavně,když si říkala,že Missha je lepší,tak prostě nevím jak jinak to objednat :D neporadíš náko?:)

Ely řekl(a)...

Souhlasím, internetový obchod se Skin79 je tak předražený, že jsem se málem zadusila jídlem, které jsem jedla, když mi zrovna zaspamovali na blog svou adresu (Jak profesionální!). Zkus se poptat známých, zda někdo nemá PayPal, určitě se někdo najde a objedná ti z eBay :)

Anonymní řekl(a)...

Opravdu hrozný částky :( taky sem z toho byla hotová a ty jsi nebudeš objednávat,nebo někdo z tvých známých?

Ely řekl(a)...

Já teď opravdu ne, mám všeho hromadu :/
Nejlepší je, když objednává někdo, kdo ti může věci osobně předat, protože s poštovným po ČR se vše komplikuje a přidraží.

Anonymní řekl(a)...

ahoj Holky taky bych si ráda objednala ten bb krém od missha, jak doporučuje Ely odstín 21- light beige. Akorát že nemám ani účet na ebay ani pay pal, protože jsem tam nikdy nic nekupovala :-(
kdybyste někdo objednával, prosím ozvěte se na eva.herr@seznam.cz bydliště Praha nebo Vysočina.

Anonymní řekl(a)...

Ahojky,je pravda,že po bb krému se ti může zhoršit pleť?,nebo jenom ty holky straší v diskuzích..

Ely řekl(a)...

Ahoj, nikdy jsem se s tím nesetkala. BB krémy mají na pleť opačný efekt :) Mě i kamarádkám se kvalita pleti výrozně zlepšila~

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, do jaké částky je objednávka bez cla, ještě nikdy jsem ze zahraničí neobjednávala. Díky Peťa

Ely řekl(a)...

Ahoj, bezcelní limit momentálně činí 22 eur, čili nějakých 560Kč. Pokud objednáváš přes eBay, prodejci ale většinou píšou na balíček menší hodnotu. Na druhou stranu ale, pokud se jim na celnici něco nezdá, můžou začít celní řízení i s levným balíčkem.
Objednávala jsem takto kapesní hodinky za 60Kč, ale protože si na celnici prostě mysleli, že musejí být dražší, musela jsem jim to vyvracet a následně platit 85Kč za celní řízení. Za JEJICH omyl.
S kosmetikou se mi to ale nicméně nikdy nestalo :)

Anonymní řekl(a)...

Moc díky za informace. Peťa

Anonymní řekl(a)...

Ahoj :) děkuju za pěknou recenzi na BB krém. Chtěla bych se zeptat, jestli si myslíš, že NO.13 by byla až moc světlá barva?...jsem totiž zvyklá si kupovat vždy nejsvětlejší podkladový krém tak se bojím aby NO.21 nebyla moc tmavá. Díky :) Aneta

Ely řekl(a)...

Ahoj, sama jsem NO.13 nikdy v ruce nedržela, ale četla jsem mnoho recenzí, ze kterých vyplývá, že je třináctka našedlá. Také jsem si celý život brala nejsvětlejší odstíny make-upu i pudru a proto jsem před prvním váháním váhala stejně jako ty. Nicméně NO.21 mi naprosto vyhovuje a ještě dělá moji pleť světlejší :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
moc pěkný článek, konečně jsem se dozvěděla něco pořádnýho a ne jen bláboly okolo:).
Chtěla bych se zeptat, jestli třeba nebudeš objednávat Misshu? (nemám paypal)
Mám spíše tmavší pleť a nechtěla bych ji zesvětlovat, tak nevím jestli tu 21?
Díky za odpověď:)
Markéta

Ely řekl(a)...

Markéta: Ahoj, objednávat bohužel v nejbližší době nehodlám, mám zatím nezdolné zásoby :)
I kamarádka s velmi tmavou pletí používá číslo 21 ^^ S 23 zatím bohužel nemám zkušenosti, protože testery bohužel nikdy nebyly k dispozici. V tomto ti proto bohužel nedokážu poradit :(

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, prý se dá kouipit již i v našich obchodech, ale nanašla jsem kde. Můžete mi poradit. potřebuji.Hot Pink BB Cream-Mockrát děkuji, nebo aspoň kontakt kde se to dá objednat.

Ely řekl(a)...

Zdravím,
bohužel v českých internetových obchodů vůbec nenakupuji (proč taky platit dvojnásob) a proto nemám nejmenší tušení. Osobně BB krémy objednávám vždy z eBay ;)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
ráda bych si nějaký ten zázrak taky pořídila, ale bohužel jsem se nikde nedočetla zda tyto krémy obsahují nějakou formu hexylu na kterou mám alergii. Mohla by jste se prosím podívat a odpovědět mi zda je tato látka v krémech obsažena.Děkuji Marie

Ely řekl(a)...

Zdravím,
ve složení je napsán Ethylhexyl a Hexyl Cinnamal. Doufám, že to není zrovna něco z toho, na co jste alergická :/

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za rychlou odpověď, bohužel je to právě to co nemůžu.Přidávají to skoro do všeho,takže ani jsem si nedělala naději,že by to bylo jinak.Děkuji Marie

Ely řekl(a)...

Ach, tak to je mi moc líto :(

Anonymní řekl(a)...

Kdyby jste náhodou něco objevila bez těchto přísad a vzpoměla si na nás alergiky, tak dejte vědět.Mějte se hezky.Marie

Ely řekl(a)...

Určitě se nezapomenu podívat, pokud si koupím nějaký další BB. Například Skin Food má přírodní výrobky, takže je škoda, že už od nich nic nemám, abych se podívala. Tož snad někdy v budoucnu :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj..chci se jen zeptat, jak to funguje, když si od jednoho prodejce objednáš víc kusů..dá to vše do jednoho balíčku, nebo to posílá zvlášť? Chci se totiž vyhnout clu a kdybych toho objednala víc, obávám se, že přešvihnu "bezcelnou" hodnotu :-)..Terka

Ely řekl(a)...

Terka: Prodejci dávají vše do jednoho balíčku, leda jim zkus napsat, zda by to nešlo rozdělit :) Já to tak už dělala a bývají moc ochotní a vyhoví :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj..ráda bych BB cream vyzkoušela a chtěla bych si ho někde objednat, ale nikdy jsem nic na netu nekupovala a už vůbec na eBay:/..jak je to s poštovnym a balnym??a dá se to celý zaplatit na poště??Protože já žádnej účet nemám..nevim si vůbec rady a dost se toho obávám..:(

Ely řekl(a)...

Ahoj, bohužel z eBay se objednává pouze přes účet, přesněji přes PayPal. Cena poštovného čítá i balné, přičemž většina prodejců s BB krémy má tuším do ČR poštovné zdarma :) Na poště se platit nedá, je to bohužel úplně jiný systém :/

Nikča:) řekl(a)...

Moc děkuju za info..:)..a nemáš s tím i nějaké špatné zkušenosti??Protože placení přes účet je dost rizikové:/

Ely řekl(a)...

Vůbec ne, PayPal i eBay jsou naprosto bezpečné služby, jediný rizikový faktor je Česká pošta, která ráda balíčky ztrácí. Nicméně stačí napsat prodejci a ten tě buď odškodní, nebo ihned odešle stejný balíek znova. Následkem čehož později vznikají vtipné situace, když Česká pošta balíček někde vyštrachá a ty nakonec skončíš se dvěmi za cenu jednoho, jakkoli to není správné O:) Stalo se mi to teď dvakrát za poslední týden a cítím se velmi provinile :D

Nikča:) řekl(a)...

Jaj..to věřím..:DD..moc děkuju..určitě se zaregistruju a zkusím to..:)a kupovala sis přes to někdy nějaké oblečení??..bojím se, že by mi třeba nemuselo padnout..vrátit se to asi nedá co?:D

Ely řekl(a)...

Oblečení jsem nekupovala, protože je většinou na váhu těžší a proto tam bývá docela velké poštovné. Většina obchodů je navíc asijských a proto bych dávala pozor na rozměry kolem ramen, Asiatky jsou v těchto oblastech hubenější a věci by potom mohly mít krátké rukávy :)
S vracením bohužel netuším :/

Nikča:) řekl(a)...

Ok..právě jsem se tam zaregistrovala, tak to tady s mamkou zkoumáme..:D.Ale to placení nám nějak nejde do hlavy:D..Nj..blondýny:D.To si asi musíme založit nějakou kartu v bance co?:D

Ely řekl(a)...

Nikča: Stačí úplně obyčejná platební Visa nebo Mastercard. Zkrátka něco s e-bankingem, co funguje v mezinárodních vodách ;)

Nikča:) řekl(a)...

Ok..tak já se to pokusim nějak zařídit..nemůžu se dočkat až si něco koupím:D.Moc děkuju za info:).Já se určitě ještě ozvu:DD

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,

nebudete si někdo objednávat BB cream Missha? Přidám se. Díky za info. Lenča

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
prosím o radu, ráda bych objednala větší množství BB creamů Missha. Chtěla bych využít dobré ceny na Ebay, jenže nevím, jak je to se clem. Dočetla jsem se, že mezi Jižní Koreu a EU bylo zrušeno clo. Je tedy možné např. kontaktovat Tvého oblíbeného prodejce a nakoupit větší množství přes něj bez cla? Nebo se mýlím a prodej jde např. přes USA a tím pádem platí celní podmínky, jak jsi výše popisovala, tj. do 22eur. Díky moc za odpověď a zajímavé počtení.

Ely řekl(a)...

Ahoj,
Upřímně přiznávám, že jsem o této dohodě neměla ani tušení a mnohokrát tedy děkuju za upozornění~ :) Myslím, že by tedy neměl být problém objednat větší balíček. Pravdou je, že se mi stalo, že mi šly například CDčka z Japonska přes USA, následně do Německa a přitom na sobě měly ještě razítko francouzské pošty, nicméně balíčky z Korey šly vždy přímo a do několika dnů byly na mém stole. Konečně mi tedy byla objasněna záhada, proč tomu tak je :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
chtěla jsem se Tě zeptat na Tvůj názor...stojí BB Boomer za to? Osobně jsem s BB perfect cover od Misshy velmi spokojená, ale jelikož mám pleť se suchými místy, nanáším před Misshou ještě svůj tradiční krém. Asi tím nepotěším příznivce BB krémů, nicméně takto mám pleť celý den příjemnou na dotek a ani v ukrutných vedrech se mi make up tzv. nesráží...proto dotaz na BB boomer. A dále- kterým maskám dáváš přednost, značče Beauty Friens nebo Skin Food? už jsi vyzkoušela nějaké masky přímo od Misshy? děkuji moc za odpovědi a přeju fajn neděli...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
pokud mám sušší pleť, zvolila bys BB krém od Misshy nebo Skin79? Jaký je v nich obecně rozdíl? Moc díky za radu...

Ely řekl(a)...

Anonym 1: Ahoj, BB Boomer jsem zatím nezkoušela, proto ti nemohu v tomto poradit. Beauty Friends i Skin Food vyrábí velmi kvalitní masky. Beauty Friends mají skvělé jednorázové, nicméně osobně bych asi dala přednost velké nádobě s krémem od Skin Foodu. Pleť mám po ní vždy perfektní a vydrží opravdu opravdu OPRAVDU dlouho, čili je to za ty peníze úžasná investice :)
Anonym 2: Zdravím~ Jelikož jsem měla od BB krému od Skin79 osobně pleť velmi mastnou, možná by ti to mohlo vyřešit problémy se suchou pletí. Nicméně za zamyšlení stojí, že i já sama mám pleť suchou a i přes to pro mě byl tento BB příliš... olejovitý. Missha nemastí vůbec ^^

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, už jse Ti psala ohledně cla a nákupu z Koreje...ještě jeden dotaz, prosím. Po nákupu na ebay u Tvého prodejce Ti přijde v balíčku i faktura nebo nějaký doklad o koupi/prodeji? Děkuji moc za odpověď!

Ely řekl(a)...

Ahoj, teď marně přemýšlím, či právě tento konkrétní prodejce fakturu přikládá... skutečně si myslím, že ano, ale ruku do ohně bych za to nedala. U nákupů na eBay ale všeobecně platí, že má člověk fakturu z PayPalu, která mu po zaplacení přijde na email :)

Tokyo Haru řekl(a)...

Ahoj děkuju ti za článek :)) vím, že BB je na světě už docela dlouho..ale taky jsem se s ním seznámila okolo roku 2011, když kamarádka rozjela svůj kosmetický obchod na facebooku, kde prodávala jen asijskou kosmetiku. Vím, že to okolo lidi vůbec neznali :D až poté co to začali dávat do reklam v TV. Z Koreje je to super taky mám balík během 10 dnů doma a navíc free shipping. Missha má plno BB a já nevím jaký si vybrat :D..ale dám na tvoji radu a objednám :)) zkoušela jsi Lioele Triple the Solution BB Cream? Ten jsem právě měla v plánu si objednat, až mi dojde.

Ely řekl(a)...

Tokyo Haru: Já osobně vůbec nevěděla, jak na výskyt BB krémů v našich reklamách reagovat - vyřešila jsem to hysterickým smíchem, kdykoli jsem v televizi slyšela onu dermacolovskou (nebo kdo to vlastně začal první) reklamu O:)
Lioele Triple the Solution BB Cream jsem ještě nezkoušela, takže jestli si ho objednáš, moc ráda si o něm u tebe něco přečtu! :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely