sobota 16. července 2011

Missha BB a Skin Food maska

Uskutečnila jsem své rozhodnutí koupit si velký BB cream, protože jsem rozhodně nechtěla zažít situaci, kdy si na prázdniny vyjedu s malou lahvičkou, u které naprosto nejde odhadnout kolik toho zbývá, a den po příjezdu zjistím, že je prázdná. To si raději v marnivém duchu o chloupek více zatížím zavazadlo. (No vážně, co se to ze mě stává? Žena?)

20ml v porovnání s 50ml
Jelikož eBay prodejce, od kterého korejskou kosmetiku objednávám, má zrovna akci, že za každé dva výrobky pošle dáreček navíc, za tři dva navíc a tak dále, vzala jsem si zvědavě k BB krému i papájovou masku od Skin Food. Dostala jsem za to ženšenovou masku od Beauty Friends a vzoreček dalšího výrobku od Misshy, BB Boomer, který prý v kombinaci s BB krémem vytvoří zářivější pleť. (Neuvěřím, dokud nevyzkouším.)
Objednala bych toho víc, přece jen, kdo by nechtěl věci zadarmo. Díky našemu novému celnímu zákonu by mi to ale rozhodně neprošlo bez cla, a jelikož jsem si zrovna nedávno zkusila jaká anabáze to je, řešit něco s celnicí, raději jsem třetí výrobek oželela.


Maska na obličej Papaya Yogurt Mask od Skin Food mě velmi příjemně překvapila. Zkoušela jsem všechny možné masky od Avonu, kterých máme doma požehnaně, ale žádná mi nikdy nepřinesla absolutně žádný výsledek, troufla bych si říct. Tahle je velmi příjemná, člověk má až chuť jí spapat. Efekt člověk snadno pocítí, pokožka je hebká a hydratovaná, a navíc je jí opravdu hodně za skvělou cenu.


Skin Food je firma známá hlavně tím, že pro výrobu svých produktů používá přírodní ingredience jako třeba ovoce nebo rýži, a údajně nevyužívá žádná barviva nebo konzervanty. Není tedy moc s podivem, že jsem měla chvílemi nutkání dojít si pro lžičku.
Shodou náhod jsme dva dny předtím s Iškou zkoušely jakousi avokádovou masku z drogerie, která nás obě štípala, obličeje jsme pak měly nepříjemně do červena. Vyzkoušely jsme obě i tuto a ani jedna z nás problémy neměla. Ani citlivá pokožka mojí máti si nestěžovala. Žádný kupovaný produkt se samozřejmě nikdy nevyrovná jakékoliv doma vyráběné pleťové masce, ale z nabídky toho, co člověk sežene v obchodech nebo na internetu, patří Skin Food rozhodně k tomu nejlepšímu.

8 komentářů:

Ellene řekl(a)...

ahoj, mozem sa spytat od ktoreho ebay predajcu nakupujes? :)

Ely řekl(a)...

Většinou odsud: http://tiny.cc/0xm7m
Prodejce má většinou vše, co hledám, a je velmi spolehlivý a ochotný. Věci jsou doma za týden a dokonale zabalené. Mívá taky vypsané výrobní data BB creamů, takže víš, že si nekupuješ něco rok po výrobě :)

Ellene řekl(a)...

ach, velmi pekne ti dakujem :) presne nieco take potrebujem

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, nebudeš tedkom v nejbližší době objednávat BB krémy?

Ely řekl(a)...

Ahoj,
je mi líto, ale objednávala jsem docela nedávno a všeho mám ještě dost, takže momentálně bohužel nad objednávkou neuvažuju. Snad bych ti mohla dát vědět někdy v budoucnu, až se budu chystat objednávat, pokud mi na sebe necháš kontakt? :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, mohla bys mi prosím taky dát vědět až budeš objednávat BB krémy,že bych se připojila? :) kdyžtak kontakt na mě je pralinka393@seznam.cz .... díky moc :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoi Ely. Můžeš mi prosím dát taky vědět až budeš kupovat BB krém ? :)Potřebovala bych poradit s odstínem. Možná ovšem zkusím objednat krém s Tvou pomocí sama.. Moc by mi to pomohlo.Už jsem tu diskuze ohledně tohoto tématu četla ale dnes to - nechápu proč -
nemohu najít.Děkuji Ti Zuzka.. haribo11@seznam.cz

Ely řekl(a)...

Ahoj, já teď v nejbližší době objednávat nebudu, ale klidně se mě ptej, na co potřebuješ :) Zde nebo případně na maila~ (elyv@seznam.cz)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář~

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely