pondělí 11. července 2011

Lucifer Type A

Pokud se jedná o CD, než v mém životě započala éra internetových nákupů, bývala jsem zvyklá na služby českých internetových obchodů. To znamená CDčka chatrně zabalená, krabičky popraskané, ceny předražené. Takhle jsem naposledy nakupovala asi před pěti lety, kdy jsem ještě neměla kartu, a nemohla jsem si tedy dovolit luxus zahraničních objednávek. Potom u mě jako jistá forma lakoty, lenivosti a bojkotu nastalo období nelegálního stahování.
Že bych si zase koupila nějaké CD mě napadlo až když jsem začala poslouchat j-rock, a i když jsem věděla, že je dám do hi-fi věže jednou za uherský rok, prostě mě lákalo, že bych je měla vystavené v pokoji. Skvělý důvod pro koupi. Svým drobným přispěním jsem tak alespoň maličko vyjádřila podporu umělci v případě dvou CD od Malice Mizer a jednoho díla Gacktova. A potom zase nic.


Přešla jsem postupně k k-popu a věděla jsem, že tyhle cédéčka nepatří k nejlevnějším. Docela mě proto překvapilo, že cena na eBay nebyly nejhorší. Výběr padl na Lucifer Type A, protože mi ho přehrávač přehrával stále dokola už dobrý měsíc. (Až dodatečně jsem zjistila, že kdybych si koupila Hello, měla bych ty samé písničky plus tři navíc.)


Můj první balíček z Koreje. Překvapila mě rychlost dodání (něco málo přes týden) i důkladné balení. Po rozbalení mě poté udivilo, že booklet je na omak jako kniha z tvrdého papíru, přičemž CD je na poslední stránce. Žádné tvrdší desky pro ochranu CD. Což mě ovšem přestalo trápit poté, co jsem zjistila, že ho moje stařičká hi-fi nebere, takže je stejně jedno, jestli se poškrábe.



Přesně uprostřed čekalo překvapení největší. V korejských albech jsou často fotokarty členů skupiny, přičemž někteří skalní fanoušci si nejen koupí všechny verze CD, ale snaží se i nasbírat všechny karty. A koho dostala já? Taemina~


Přestože nesnáším, když umělec pouze předělává písně a nemá žádnou vlastní tvorbu, SHINee jsou pro mě v tomto ohledu výjimka. Všechny songy na albu, až na tři (paradoxně ty, co se mi líbí nejméně), jsou remaky (což je důvod, proč se nepouštím do žádné recenze). A já to prostě ignoruju. Dobře se poslouchají~

6 komentářů:

Ino-Sanny...love SHINee řekl(a)...

moc,ale moc bych chtěla toto CDé od SHINee,ale i ty ostatní...prosím napíšeš mi co mám pro to udělat(kde jsi koupila a vše okolo toho)...moc ale moc děkuji

Ely řekl(a)...

CD jsem koupila normálně na eBay :) Nevím, co vše potřebuješ vědět? :)

Ino-Sanny...love SHINee řekl(a)...

Když jsi vybírala,tak co,aby to bylo nejvýhodnější.Třeba i s těmi kartičkami s podpisem a nebo plakátem...dej mi sem prosím odkaz co je podle tebe nejlepší =)

Ely řekl(a)...

Na eBay si jednoduše dáš seřadit výrobky podle ceny. Vybereš prodejce s dobrým hodnocením, nejlépe někoho, kdo se soustředí na výrobky z Koreje a ty máš tak jistotu, že se nejedná o padělek.
Kartičky jsou úplně náhodné a plakáty, pokud vím, se dávají spíše přímo při koupi v korejském obchodě.
Musíš si trochu pohledat ;)

Ino-Sanny...I love SHINee řekl(a)...

No přes tento portál se nakupuje bankovním převodem,což musím mít účet,ale já nemám.Nevíš o nějakém e-shopu,kde bych poslala peníze přes poštu do předu nebo na dobírku?A nebo jest-li nevíš o nějakém music obchodu?

Ely řekl(a)...

To opravdu netuším, z Česka zásadně neobjednávám, neb odmítám platit trojnásobek za věci, které můžu mít za normální cenu ^^
Víš co, zkus se poptat známých, zda někdo nemá účet a PayPal a zda by ti nemohl objednat, určitě někoho objevíš :)

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely