úterý 26. července 2011

Japa Shop

Jelikož jsem nutně potřebovala krabičku na onigiri, hned druhý den mých prázdnin v Praze jsme se s Iškou vydaly do Japa Shopu, bojíce se, že vlivem blížícího Advíku by tam taky za pár dní už být nemusely. Byla jsem opravdu překvapená rozšířením obchodu o koutek s mini papírnictvím, k dostání bylo též nespočet rozkošných skleniček, hrníčků, talířků a všeho možného. Docela mě osobně naštvalo, jak dokonalé jahodové skleničky prodávali zrovna když já po letech sehnala o něco ošklivější jinde. A příjemně mě překvapil fakt, že různé krabičky na bento a na onigiri vyšly levněji, než kdyby je člověk objednával z eBay, což se v dnešní době jen tak nestává. Všechny zmíněné drobnosti jsou totiž v Japa Shopu za jednotnou cenu 58 Kč, přičemž na eBay by ty samé vyšly zhruba na 80 Kč. Ó ano, I approve!


Díky tomu, že bylo několik věcí ve slevě, popadly jsme bonbóny, zlevněné z nějakých 60ti na 18 Kč a jelikož byly dobré, skončily jsme tak nějak nakonec se šesti sáčky ^^'
ごま飴 (sezamové bonbony) jsou, jak už název napovídá, směsicí sezamu (tmavého a světlého) a medového sirupu. Podobná dobrota se vlastně se vyrábí i u nás, jen jsou to plátky s názvem Sezamky, určitě je znáte.


Také jsem si konečně vzpomněla ochutnat daifuku a jelikož měli s fazolovou pastou, pustila jsem se do něj. Bylo opravdu vynikající, slaďoučké, mňam! Překvapilo mě, jak rychle rozmrzlo. Když jsme odcházely z obchodu, bylo ve formě ledové koule, tvrdé na kámen a šla by s ním rozbít kdejaká výloha nebo hlava. Prostě typický výrobek vytažený z mrazícího boxu. Už po deseti minutách jsem ho ale vesele baštila, fascinující.

1 komentář:

Nicca řekl(a)...

jéé, to musím zjistit kde je v Praze Japa shop až tam příště pojedu..Prostě MUSÍÍÍM :D

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře, poznámky, (Wolfiiho) trollení, kritiku, pochvaly nebo zkrátka jakýkoliv shluk písmen.

 
 

Nákupní deníček Copyright © 2014 Design by Ely